Sökresultat för Tomas Conradi...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar sätter fingret på några av de mest seglivade myterna om varumärkesbyggande och beskriver hur ledningen kan angripa dem i vardagen. Med kapitel som ”Glöm branding”, ”Glöm USP:en” och ”Glöm varumärkesplattformen” gör Tomas Conradi upp med gamla sanningar och visar hur…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Industrier och branscher Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen
Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar sätter fingret på några av de mest seglivade myterna om varumärkesbyggande och beskriver hur ledningen kan angripa dem i vardagen. Med kapitel som ”Glöm branding”, ”Glöm USP:en” och ”Glöm varumärkesplattformen” gör Tomas Conradi upp med gamla sanningar och visar hur…